Rotterdam-Ahoy 12 maart 2005:


Baanlengte: 65 meter
Sleepwagen: Keep Moving
Baan: kleibaan
Klassering: iedereen rijdt 1 keer; bij meerdere F.P.'s is er een finale
Regels: NTTO-reglement

Superstock tot 3500 kg (sessie 1):
1
Red Alert (GB)
F.P.
F.P.
2
Red Fever (GB)
F.P.
60,46
3
Judgement Deere (GB)
61,38
 
4
Blue Power (DK)
60,47
 
5
Magkal Bits 'n Pieces
60,19
 
6
Silver Bullet
59,66
 
7
D'n Aerdvruter
57,17
 
8
Hurricane
50,16
 
9
Berner Bits 'n Pieces
--
 
-
Silver Bullet (USA)
F.P.
61,64

Two Wheel Drive tot 2600 kg (sessie 1):
1
Sledge Hammer
F.P.
61,16
2
Spronk No Illusion
F.P.
60,94
3
Intertechno Predator
F.P.
59,92
4
Cloud Nine
63,10
 
5
Rattle 'n Hum
62,55
 
6
No Limit
59,52
 
7
Legend and Hero (GB)
55,23
 
8
Team XL (S)
52,71
 
9
Wissels Butterfly Morning
43,35
 

Vrije Klasse tot 3500 kg (sessie 1)
1
Intertechno Lambada
F.P.
63,37
2
Rising Star
F.P.
59,87
3
Baby Duck (B)
F.P.
57,39
4
Desperate Dan (GB)
F.P.
54,90
5
Seaside Affair
F.P.
54,03
6
Black Power (DK)
63,97
 
7
Popeye
62,73
 
8
Bandit
61,19
 
9
Erlkonig (D)
60,32
 
10
Isotov II (D)
52,53
 

Prostock tot 3500 kg (sessie 2):
1
Sigma Power (FIN)
F.P.
F.P.
1
Doris (FIN)
F.P.
F.P.
3
Bukke Brusse (DK)
F.P.
63,68
4
Code Red (B)
F.P.
62,06
5
Runaway Deer
F.P.
61,56
6
Snoopy
F.P.
57,07
7
Wickie Power
F.P.
0,22
8
White Crow
64,07
 
9
Bad Boys Toy
56,90
 
10
Rough Justice (GB)
52,50
 

Minipullers tot 950 kg (sessie 2):
1
Lambada VI
F.P.
62,14
2
Vampire
F.P.
58,90
3
Ghost Buster I (D)
64,47
 
4
Landy
61,75
 
5
Little Dan (GB)
56,88
 
6
Gompie
56,35
 
7
Little Rascal
55,35
 
8
Too Fast (DK)
41,37
 
9
Ghost Buster III (D)
41,21
 

Vrije Klasse tot 4500 kg (sessie 2):
-
Le Redoutable (FR)
F.P.
 
-
Kiepenkerl (D)
63,68
 
-
Rising Star
63,21
 
-
Desperate Dan (GB)
62,29
 
-
Seaside Affair
57,08
 
-
Super Kasper
36,93
 
-
Green Spirit IV
--
 
-
Intertechno Lambada
--
 
-
Iwan (D)
--
 
-
Baby Duck (B)
--
 
-
Erlkonig (D)
--
 

Deze klasse is niet afgerond wegens defecte sleepwagen. Bij de run met de Green Spirit IV kwam de ballastbak van de sleepwagen rond de 30 meter niet meer naar voren, waardoor de tractor veel snelheid kreeg en in volle vaart voorbij de finishlijn "vloog". In het doorganggat naar buiten kwam de combinatie "gecrashed" tot stilstand. Gelukkig geen persoonlijke, maar alleen materiele schade aan zowel de sleepwagen als de Green Spirit IV. Wegens tijdgebrek kon de reserve sleepwagen niet meer ingezet worden; de doorgang naar binnen/buiten was immers versperd en het zou te lang duren om het geheel te ontruimen en de klasse te herstarten.